måndag, oktober 23, 2006

Världens lyckligaste man!!!

Om man skulle ha en tävling om vem som är världens lyckligaste man just nu så skulle jag ligga väldigt bra till.

Efter två veckors ofrivillig vila med smärta i inre vadmuskeln har jag genomfört en runda...
5-kilometersrundan runt Bandhagen/Högdalen... Inte nog med det, jag som skulle ta det lugnt sprang på 26 minuter... Snabbare än någonsin... Märkligt... jag undrar hur det gick till..

Teori 1:
Ett UFO flög över mig och snabbspolade mig...

Teori 2:
Min "skada" har gjort att jag tar ett lite annorlunda löpsteg, som bara råkar var mer löpeffektivt. (kändes som om jag "neg" mer i steget)

Teori 3:
Min pulsklocka som bekant går brutalt fel klarar inte ens av att ta tiden som ett tidtagarur...

Nåja, teori 1 är väl inte speciallt trolig... Teori 2 kan stämma och det kan teori 3 också. Teori 2 är svår att kolla. Teori 3 är klart kontrollerbar... med hjälp av en annan klocka... och om klockan fungerar är jag trippelt lycklig... frisk, snabb och med en rättvis klocka...

Hursomhelst är jag ändå brutalt lycklig... Hoppas bara att benet känns bra imorgon...

På bilden kan man se sträckan jag sprang... Det är en bild tagen från Google Earth... Perfekt redskap för att kolla hur långt man sprang...


1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Grattis gubben! Vad skönt, nu slipper vi ha dig klättrande här hemma på väggarna. Vilken fin runda det blev! På Google Earth!

23/10/06 22:26  

Skicka en kommentar

<< Home