fredag, oktober 20, 2006

YES!!!!

Min inre vadmuskel har inte märkts på hela dagen.... Det är så oerhört glädjande nyheter... Det innebär att jag snart kan ge mig ut igen... Det får nog bli några dagar till med vila men på måndag tror jag att jag ska ta några km...

Och det i min nyinköpta blåsvarta träningsjacka från Brooks som jag inhandlade igår... Men till mitt förtret såg jag på nätet senare att det var en damjacka som jag hade köpt... Men mina kära kollegor och min kära Görel var ense med mig att jackan inte alls är av dammodell... Jag tror (å hoppas) att Stadium har skrivit fel...

1 Comments:

Blogger Jag är nästan som du said...

heja masse!
Vi kommer att stå på västerbron i juni och heja, come what may...
syster m. familj
(vert du att man inte kan kommentera utan att vara bloggare? går att ändra på settings)

21/10/06 12:21  

Skicka en kommentar

<< Home