onsdag, oktober 18, 2006

Träningsabstinens

Jag har grym träningsbstinens...

Det är nu nästan en och en halv vecka sedan jag tränade sist. Det var 25 varv på Enskede IP... Riktigt tråkigt med löparbanelöpning... Men kul eftersom längdmarkeringen är exakt :-)

Sedan det passet har jag haft som en sveda i vaden/skenbenet, som tvingat mig till ett ofrivilligt uppehåll. Trist.

Nu har jag kollat upp vad det kan vara.... Det är en överansträngning i inre vadmuskeln... Det är tydligen en ganska vanlig löparskada. Men det gör ju inte saken bättre...

Jag behandlar med värme och massage... :-(

Nu har jag lovat mig själv att inte springa förrän det är borta och har varit borta några dagar... Förhoppningsvis kan jag springa en kortare tur i slutet av helgen... Håll tummarna...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vi höll tummarna här hemma... och du fick lite massage för nacken började också värka! Verkar ha gjort susen :)

23/10/06 22:11  

Skicka en kommentar

<< Home