torsdag, oktober 19, 2006

Jotack...

Det känner bättre i benet. Tackar som frågar. Det känns knappt nu när jag går vanligt. Bara när jag går fort eller i trappor... :-)

Annars hopppas jag på att kunna ge mig ut på en kortare tur på söndag... Då kanske jag kan få nytta av min nya jacka som jag tänkt köpa... Får se vad det blir för modell. Det är ju bra med en reflexig/självlysande jacka... Den som lever får se... Återkommer med vidare info om inköpet...

Förövrigt har jag kollat upp att jag finns med i listan över redan anmälda på Stockholm Marathons sida... Coolt... och en klubb står där också... Den gamla stolta klubben Högdalens AIS... Jag är ju sedan något år tillbaka stolt tränare för att fotbollslag för pojkar födda -98...


1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Världens bästa knattefotbollstränare är du! & så himla sexig i dina nya löparbyxor mmmm :o)

23/10/06 22:14  

Skicka en kommentar

<< Home