tisdag, januari 30, 2007

Tisdagsträning

Idag var det fotbollsträning för HAIS P-98 igen. Det är verkligen kul att träna de små vildarna. De hade lite svårt att hålla tyst idag och jag fick gnälla och tjata på dem en del. Jag kände att det hade själv fått vara skönt att ge sig ut och springa efter träningen som jag gjort några gånger.

På schemat idag var det Fartlek... känns inte så himla tungt att skippa det passet. Imorgon är det däremot 8km lätt distans på schemat. Kanske kan ta en sväng i smyg om ni inte lovar att tjalla. De´ vore nått de´. Jag har ju inte tränat på en hel vecka. Det kan väl inte vara fara nu. Jag som är så pigg. Om, jag lovar att springa riktigt långsamt då... Tack för tipset Nix.. Alltså på 46 minuter. Det är ju ändå, en och en halv minut långsammare än jag någonsin sprungit förut... Please, can I, please?

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Klart att du ska springa om du mår bra!

Lyssna på kroppen bara, och sänk farten ännu mer om det behövs.

Och: vassego för tipset - du får bjuda igen.

30/1/07 22:55  

Skicka en kommentar

<< Home