lördag, februari 03, 2007

Vill, vill, vill

Jag vill, vill, vill ha en Garmin Forerunner 305... (ligger på golvet och sparkar med benen) Nu kostar ju den 3000 på ett ungefär... Jag har råd att köpa den men då får barnen och Görel-älsklingen svälta resten av månaden. (Jag skulle med glädje svälta för en GF305) Det bästa vore om de rackarns butikerna skulle vilja acceptera American Express... Då skulle jag kunna handla nu och betala efter jag fått lön och andra pengar. Och då vore allt frid och fröjd. Men de ska ju vara lite speciella och rata Amex.. De försöker få en att betala på avbetalning. I don't like that.

3 Comments:

Blogger Jag är nästan som du said...

det är ju bara 4½ år kvar tills du fyller jämt nästa gång... *ler elakt*

3/2/07 09:59  
Anonymous Anonym said...

Åh, elaka, elaka storasystertanten, lyssna inte på henne ;)

Det finns hittills ingen i Sverige som dött av svält. Barnen får väl smuggla ut hårdbröd från skolmatsalen om de tror att de behöver mer mat under dagen än bara lunchen.

3/2/07 11:47  
Anonymous Anonym said...

Nu kostar den ju mindre än nånsin! Den är värd VARENDA krona, jag fick en på "för-evigt-lån" för ett tag sen och ÄLSKAR den.

Om du ska köpa så köp på inwarehouse.se

7/2/07 14:50  

Skicka en kommentar

<< Home