fredag, februari 02, 2007

Fredagsmys

Fredag kväll. Träningsfritt. Barnfritt. Det är verkligen lugn och ro nu. Jag måste hitta på något snart annars somnar jag. :-)

Jag var nära att köpa en GF305 idag. Letade till och med efter butiken utan att lyckas. Nu, vet jag mer exakt var den ligger och de har öppet imorgon. Hmmm... Spännande.

Som jag tidigare sagt så är det ett farttest imorgon och jag var förbi Farsta IP för att kolla om det var snöfritt... HA! Drivor med snö på banan... Så mycket för den teorin... Nu till en ny teori... Hagsätra IP. Har löparbanor. Har eluppvärmd konstgräsplan. Har värmen nått ut till bana1?

Men även om det skulle vara så att det finns en snöfri bana så har jag ingen klocka som jag kan ta tiden med... Jo, skulle kunna ta med mobilen. Den fixar mellantider... Men eftersom jag egentligen bör ta det lite lugnt så kanske jag ska ta ett distanspass istället... Maybe 12k or so...