tisdag, januari 02, 2007

Årets första pass...

Fartlek på 6km på 30:38... skulle vara ca 31minuter enligt schemat... Och det var inte alls roligt att träna idag... det måste vara det tråkigaste som finns att köra ett pass fartlek på löpband... Det är mot naturen helt enkelt... Och ÄNNU tråkigare blir det om man glömmer mp3-spelaren hemma och tvingas springa och lyssna på bullret från alla maskiner...

Med 3km uppvärmning och 3 km nedtrappning på 17:26 resp 17:09 blev det totalt 12km... You have to be pleased with THAT!!!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tjena,

Ligger nu också i träning för Stockholm Maraton 2007. Mitt första...

Tycker att jag bör klarar sub 4 timmar. Klarar jag 3,5 har jag överträffat mig själv.

Har börjat spring 1 km intervaller för första gången i mitt liv. Inbillar mig att det har gett mig väldigt mycket.

2/1/07 15:11  
Blogger Masse said...

Kul... Ungefär på samma nivå som jag ligger på alltså. Jag tänkte testa lite km-intervaller senare...

2/1/07 15:33  

Skicka en kommentar

<< Home