tisdag, december 26, 2006

Annandagsfartlek

Annandagens schema bestod i en uppvärmning på 3km en 6km fartlek och nedtrappning på 3km.

Jag tog tunnelbanan till Stureby och lämnade några lunchsmörgåsar till Görel-älsklingen. Därifrån sprang jag till Enskede IP som uppvärmning... 2,2km på 12 minuter.

Väl där sprang jag 6km fartlek... Nåja... Fartlek på löparbana är bara marginellt mer inspirerande än fartlek på löpband... Det blev några lite snabbare rundor och några långsammare... totalt tog det 31:33 i princip exakt som det skulle ta enligt schemat...

Vägen hem från Enskede IP fick agera nedtrappning. Jag tyckte att uppvärmningen var lite kort så jag tog en exrta sväng till industriområdet. Det blev totalt 4,2 km nedtrappning på 23:53...

Jag är fortfarande stel i nacken... Öm i revbenen och baksidan av låret... Det är mest när jag ska springa fortare som det känns som om det hämmar mig... Så jag får väl strunta i det. It's as simple as that...

1 Comments:

Blogger Jag är nästan som du said...

man kan bara le.. du är en sann statistiker du, masse... alla dessa siffror! Gissar att du har världens tabeller som du för in alla resultat i. Hehe, my boy ;)

26/12/06 22:45  

Skicka en kommentar

<< Home