tisdag, december 19, 2006

Fartlek med PB

Idag ligger snön centimeterdjup i Stockholm... Det är trafikkaos och snösröjarna jobbar treskift... Näää skoja bara, det är bokstavligen bara en cm snö...

Men, det är tillräckligt för att jag ska rata utomhuslöpning och gå in på löpbandet och leka Hamster. För övrigt kan jag meddela att Hamstern-Håkan inte alls tycker det är kul att springa i hjulet... han ligger mest i ett rör eller en kartong och försöker gräva gångar.

Idag stod det Fartlek på schemat...
  • 3km uppvärmning på 16-18 minuter (Jag gjorde 17:12)
  • 5km fartlek på 26minuter (Jag gjorde 24:35)
  • 3km nedvarvning på 16-18 minuter (Jag gjorde 17:18)

Det var förövrigt nytt personligt rekord på 5km enligt mina noteringar. En av fördelarna med att vara "nybörjare" är att man slår PB hela tiden. Hey, at least I'm improving myself!

1 Comments:

Blogger Jag är nästan som du said...

haha, trodde först at du varit ute och sprungit med gamla kollo-PB.... hade ju varit kul...

20/12/06 14:19  

Skicka en kommentar

<< Home