måndag, januari 01, 2007

Nyårsdagen

Nyårsafton spenderades i Valdemarsvik med ett besök på torpet... Det var mysigt att få höra tystnaden i skogen igen... Det är sällsynt med absolut tystnad här i Högdalen...

12-slaget firades hos Annika, Leopold, Johannes och Thomas på Solbacken... Det var mycket trevligt. Jag var designated driver eftersom Görel-älsklingen körde hem i julas så var det min tur nu. Och det var skönt att må prima när Görel-älsklingen var lite bakis... :-) Och jo, hon är bedårande när hon är bakis också...

Denna veckan ska jag vara ledig och umgås med killarna som har jullov... Jag ska försöka komma ut på en fartlek imorgon... Det ska bli skönt att springa efter två vilodagar...

2007 blir nog ett very nice year, indeed.

2 Comments:

Blogger Jag är nästan som du said...

säg till om ni vill ha besök av mig och Lurpan! Vi är ensamma hemma hela veckan...

1/1/07 22:54  
Anonymous Anonym said...

Gott nytt löpår!

2/1/07 13:42  

Skicka en kommentar

<< Home